the future is 'odd

Hej tomma lysande LED-skärm, 15,6 tum enligt fakta.
Ossian, btw om du läser det här, du måste hjälpa mig för det går inte o länka youtube-klipp in this fuckin blog.
På tal om youtube, så tänkte jag dedikera detta inlägg till just denna vackra videotjänst/community.
För dom läsare som känner mig, vilket borde vara dom flesta så spenderar jag en stor del av min lediga tid på just youtube, även en del av min icke lediga tid. Många ställer sig då frågan vad jag har för anledning till detta, vad fan det är jag finner så lockande och spännande på denna sida fylld med timmar och åter timmar av rörliga bilder helt utan mening. Och för att vara helt ärlig så finns det inget svar, det är egentligen totalt meningslöst, all den tid jag spenderar sittandes och tittandes på okända personer som pratar om oväsentliga saker skulle säkert kunna gå till något produktivt, men jag det kluriga är då att jag vill sitta och titta på tillexemplen "TheAmazingAtheist" i 9 minuter, där han står och predikar och skriker om att han vet exakt vilkas fel det är att USA's ekonomin är körd i botten. Jag vill då också spendera 8 minuter av mitt liv med att lyssna på Dan Brown (aka pogobat) när han berättar vad han har gjort under dagen, och om hans lunch var "delicious", vilket ni också skulle kunna förstå om ni tittadde på honom.
Jag älskar YouTube, det är fullt med så mycket skit, så mycket åsikter, så mycket idioter och så mycket nyttig och onyttig kunskap att det en av dom största underhållningarna jag vet om(typ).
Men från sidan så får jag nyheter, ideér, humor, musik och så sjukt jävla mycket annat.
Visst kanske det tar mycket av min tid, men om sanningen ska fram så är det tid då jag faktiskt inte annars skulle göra något alls.
Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0