/entries/article/new/

hello my little loonatics (människan som vet vem jag citerar är duktig)
Det är sjukt svårt att skriva här när tv:n är på i bakgrunden, jag kan faktiskt bara göra en sak åt gången.
Jag är lite trött idag...de va sofistikerat drink-mingel igår, typ. Mycket trevligt var det iallafall, vi firade Emmas&Felicias 18-års dagar. Sen blev det en halv-kass deg pizza på shell o nattbuss hem.
Där träffade vi en sovande ossian, sjukt sovande faktiskt, han sa tillomed igår (timmar innan bilden togs) att han skulle kunna tänka sig läsa min blogg om jag bättrar på min grammtik, så inga stavfel eller små bokstäver i början på meningar, ska försöka.
En grej som jag tänkte prata om som fångade min uppmärksamhet häromdan var den HÄR reklamen, som jag först trodde va ett skämt, men det är reklam för en dating-sida för männsikor som är gifta...vilket är helt sjukt. Hur fan får dom uppmuntra till sådant? Och jag är inte kristen eller nåt sånt, det här är ju bara sjukt för att det är det. Specciellt deras slogan "Gör livet levande - ha en affär". Aja, om ni vill kolla in deras hemsida så kan ni göra det här.
Det va allt, för nu, I'll be back.

Kommentarer
Postat av: Athena

Vad i helvete...

2011-03-13 @ 18:26:31
URL: http://athenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0