The Cornerstone of the Internet

Personer som har förmågan att driva med sig själva står väldigt högt upp i mina ögon. Personer som kan dra ett skämt om vart dom kommer ifrån eller hur som er ut. Jag känner andra människor som har så höga tankar om sig själva och sina liv så det aldrig skulle vara möjligt för dom att tillexempel skämta om vad dom har på sig.

Sånna människor är jobbiga, dom brukar oftast inte uppskatta min humor, eller mina skämt. Dom tittar mest på mig som om jag vore en lägre stående varelse, inte bara mig för den delen. Utan alla som de känner står under dom, sånna människor är jobbiga. Dom är jobbiga att vara med, och att titta på, och att lyssna på. För på något sätt så är deras problem så mycket större och allvarligare än någon annans, även fast det kan vara något helt oviktigt. Dom kräver full uppmärksamhet och underhållning, nää, sånna männiksor är jobbiga.

Tur att dom flesta jag känner är tvärtemot sånna jag just beskrivit. Dom som är runt omkring mig på en daglig basis är noga utvalda, nästan alla. Dom kan driva med sig själv(nästan alla), och dom skrattar åt mina skämt(nästan alla). Det är viktigt och trivas med sin omgivning, vilket jag gör. Vi skiter i mycket och skrattar åt många...

Idag är det söndag, fast nu har det varit måndag ett tag. Vi kanske ses imorgon. Hejdå.



Foo Fighters - Rope (ny singel)

Kommentarer
Postat av: youknowmyname

annars kan man ju sova på natten..

och vadå nattkatten design? :S det är the avalanche design i allra högsta grad (!)

2011-03-28 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0