Dependin on the day, and dependin on what I ate I'm anywhere from 20 to 35 pounds overweight

Godnatt. Vad gör jag uppe? Mycket bra fråga.

Jag är trött, och hungrig, men mest trött. Jag ligger just nu och lyssnar på den första inspelade låten från min vän Oskars nya band, dom vi ska filma en musikvideo med imorgon. Starke Arvid heter dom, håll utkik. Kommer bli hur grymt som jävla helst.

Har haft en lång vecka, lång och svår. Men helt okej, varit stressad som fan, över allt, pengar, plugg, saker man ska göra, platser man ska vara på. Jag orkar inte, jag vill inte. Fan. Aja. Det är bara att bita i det sura äpplet, som mormor säger.
Trött är jag också, sa jag det?

Jag ska inte längre ta upp er värdefulla tid, förlåt. Vi drar ett sträck över detta och går vidare.(göran p)



Men lyssna på låten iallafall.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alla är vi stressade och trötta... Men snart är det påsklov :D eller aa men jo nu är vi positiva!!

Puss<3

2011-03-26 @ 07:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0