Odd Future

Tjabba!
Jag bloggar från Google Chrome, vilket inte ör optimalt, texten brukar hamna så konstigt då. Brukar alltid skriva inläggen med Internet Explorer. FYI liksom.
Timbuktu släppte nytt album, Sagolandet heter det, lyssna på det, det är bra.
Sen va jag på Movits! konsert för nån vecka sen också, de va fett som fan. På södra teatern.
Det va ungefär det...eller aa jag har sommarlov nu också, ganska najs det med. Faktiskt!
Det här är en kortfilm jag hittade, den är gjord av Ruben Östlund, sveriges val att skicka till film-fetivalen i Cannes, men då med han senaste film "Play". Men jag fastnade för den här bara, ni borde kolla på den om ni orkar.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0