Smorgordsbord.

Klockan är kvart över tre och jag har framgångsrikt lyckats vända på tid och rum i mitt liv.
 
Jag är vrålhungrig, och ganska trött. Och Emma är inte här, vilket suger...

Jag fortsätter att öppna flickarna med "facebook" "bloglovin" "youtube" och "hotmail" på mitt individ anpassade google chorme om och om igen i den ordningen för att kolla om något har hänt, det har det inte.
Jag har nog sett över hundra youtube-videos idag, och läst över hundra tweets. Och då har jag ändå hunnit jobba.
Fan en prestation...

Är det bara jag som gör såhär på nätterna?? Gör inte ni det också? Fast jag gör det bara när jag är ensam, jag vet inte, jag vill inte sova. Inte nu, jag måste äta. Ja, det va allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0