Tristess är farligt i värmen.

TJATJA BLOGGEN!

Spanien är duktiga på fotboll...
Här kommer en sån där onödig lista som alla äckliga små brudar har i sina bloggar, jag tänkte att min blogg är ju liksom inte komplett utan en sån. Skit roliga frågor också verkligen! Absolut helt seriös är jag!
Inte tråkigt alls har jag!
1. Skulle du vilja väga mer?
absolut, riktiga män väger ju tydligen över 100 kilo
2. Kan du röra på öronen(extremt nödvändig fråga dessutom)
jaa, hur tror du jag fick vänner från början?
3. Kan du kolla i kors med ögonen?
dom kan fastna om man gör så!
4. Kan du låta bli o prata i 4 timmar?
aa fast nä
5. Kan dina vänner lite på dig?
det är väll helt upp till dom
6. Har du borstat tänderna den senaste timmen?
vänta vänta, vad är det för dag idag?
7. Har du funderat på hur det skulle vara och testa droger?
hahaha kul kille
8. Vem pratade du senast i telefon med?
min granne, de va nåt tjafs om nycklar
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen och ge bort de?
min moder
10. Vad blir ditt namn baklänges?
Xilef, idiot...
11. Vad är den längsta tiden du har legat inne på ett sjukhus?
typ 6 timmar, det va the plastic bag incident...hard times
12. Har en dröm gått i uppfyllelse?
fick jag inte ett VIP kort på BK kanske?
13. Minimorötter eller pommes frites?
snälla, sluta med förolämpningarna
14. Vad är du mest rädd för i hela världen?
pappa som fryser
15. Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
hur tror du jag kom in på gymnasiet?
16. Vad står det i det andra smset i din inkorg?
Great, hur fick du den så billigt? :P
Från sebastian karlsson, vem vet vad han menar
17. Vad ska du göra efter det här?
vet inte riktigt, skaffa ett liv och lite vänner kanske
får se hur mycket ork jag har...
Så, patetiskt om ni läste allt, men det var allt för idag. Tills nästa gång, chilla!
Det här är min bakgrundsbild :D

Kommentarer
Postat av: carin

istället för att ödlsa ditt livfulla liv på listor hade du ju kunnat ätit en gratis hallonlakrits och pistage-glass, men nä nä!

2010-07-13 @ 18:50:38
URL: http://redrabbits.blogg.se/
Postat av: mikaela

du har såååå fel på fråga 3 pojke lilla! bara för att du inte vet hur man gör :D

2010-07-15 @ 15:37:37
URL: http://ingentingviktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0