i made this for you!

arrhh, jag hatar att inleda ett blogginlägg, det är som om den äckliga skärmen på blogg.se bara hånar mig, som om den vet att det är jobbigt. Alla andra kan ju skriva så fina blogginlägg, alla tjejer kan skriva om precis vad som helst och vara helt normala, men om jag skulle börja öppna upp mig på bloggen skulle det bara kännas konstigt, då skulle det inte vara personligt längre, eftersom det står här, där alla kan läsa, utan problem. Det funkar inte så, så därför håller jag bloggen till massa andra grejerna och allt de där öppna upp sig tjafset till...dom som vill lyssna.                                                                                                                                                                                          Så nu har vi startat ett inlägg iaf. På onsdag morgon åker jag iväg på festival, fett coolt, och kommer lukta äckligt i några dagar, men vad gör man inte för musiken.                                                                                                                                                                                                                                                                            Idag är det måndag, eller ja klockan är 01:49 så det är ju egentligen tisdag men det gills inte för jag har inte sovit än. Imorgon(tisdag) ska jag packa, och köpa konserver, någon måste ju laga mat till birk!                                                                                                                                                                                                                Nu har jag inte så mycket mer att skriva. livet är komplicerat och solsken är gratis, så stod det i gästhamnen förra året och det stämmer ju hyfsat så. Mina vänner, återgå till era liv så hörs vi snart. Fast inte för snart.                                                                                                                                                                                                  Jag kommer lämna er med en låt som är jätte annorlunda från vad jag egentligen ska lyssna på enligt mina normer, men det va väldigt bra. och den passade tillfället.

Kommentarer
Postat av: carin

hahahah felix!!!

2010-07-27 @ 06:49:41
URL: http://carincarin.blogg.se/
Postat av: nellyyy

XX <3

Men dem har snott introt från Geraldine! Fusk!

2010-07-27 @ 13:26:17
URL: http://nellyjaeger.blogg.se/
Postat av: elinore

the xx! fudgeyeah

2010-07-29 @ 18:58:57
Postat av: sebastian

riktigt bra rubrik

2010-08-02 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0