hey world, welcome to my universe

woorld, jag kommer härmed skita i att be om ursäkt för min fruktansvärda uppdatering, för jag har faktiskt sommarlov och jag har ett liv(nu ska vi inte ta i).
carin sitter här :D hon har blåmärken på sina ben, fråga mig inte varför!
jag har varit i Italien.
och jag har jobbat, grymmaste snubben i hamnen! jag vevade upp en finländare i sin mast tre gånger häromdan, han ville bjuda mig på öl men jag tog lite apelsin jos istället.
elina ville att jag skulle blogga, och jag sviker inte mina fans, HÖR DU DET ELINA! och elina o ellen har varit i italien med, faktiskt, ballt!
och jag ska typ till EMMABODA,  ska bara fråga pappa om lov först, men om jag inte får SÅ STICKER JAG IAF, för jag är badass!! ja elle så stannar jag på mitt rum...

aja nog med uppdatering, jag ska cykla runt i vaxholm inatt med carin och min nya vän martin, om ni vill vara med så får ni det!
ha ett gryyymt lov, tjaråååååå

Kommentarer
Postat av: carin

KOLLA! carin har tagit kontrollen så hon kunde byta till en ba låt... sen kommer jag inte ihåg något mer

2010-07-06 @ 23:08:17
URL: http://redrabbits.blogg.se/
Postat av: ths

dan brown! :D

2010-07-14 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0