Det är någon som våldtar din mamma på storvaruhusets golv

BLOGG!
Jobbig dag hittills...
Jag hatar pengar, allt vore lättare utan pengar. Alla vill ha pengar av mig, helvete.
Den 25 augusti kommer vara en av dom bästa dagarna i mitt liv, då ska jag och mina bästa vänner se svensk musikhistoria i form av Nationalteatern.
På onsdag åker jag till EMMABODA, det kommer bli underbart. Alla problem kan stanna hemma medanns jag spyr i ett tält.
Jag har energi, hoppas jag kan göra något av den. Enligt Nelly så är det mitt fel att Nelly är sjuk. TRODDE!
Va på bio också, Inception heter filmen, Elinore väljer bra filmer. Den va bra altså, mindfuck som Elina kallade det.
Jag sitter hos Ossian och han spelar dataspel, jag vet inte ritkigt vad jag ska göra, vi får se.
Men efter detta konstiga inlägg så ska jag lämna datorn och släpa med Ossian också, även fast han spelar med Birk.
Såå, vänner, kamrater, ungdomar, jag lämnar er nu med en vacker låt, lyssna på den och njut av regnet utanför. Dröm er bort, gör något med era liv. Vi hörs och ses, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0