everyday im hustlin

skrivet av mig till min vän om hans förhållande till en kvinna.

flicka i detta fall gillar pojken, flickan är KÄR i pojken.
Dom har flera gånger sagt till andra att dom är "på G" och har haft sexuellt umgänge samt kyssts öppet bland folk.
Detta ger signaler till flickan om att paret är ihop samt att pojken gillar flickan, detta, efter mina efterforskningar, verkar inte stämma.
Pojken i detta fall är oerhört ovetande om sina egna känslor och detta är tydliga tecken på att han bara eftersträvar vänskap,
vittnet har också hört pojken säga saker så som "jag irriterar mig på allt hon gör"
detta leder till slutsaten att ju längre pojken låter tro att flickan och pojken kommer bli ett par ju mer sårad kommer flickan bli i slutändan. PUNKT

Kommentarer
Postat av: Sevgi

Du ÄR cool kid!

2010-12-30 @ 04:15:20
URL: http://sevsevs.blogg.se/
Postat av: -

Felix Leiter.

is

my

love.

/M-P

2011-01-07 @ 00:56:53
URL: http://theavalanche.webblogg.se/
Postat av: anonym

va fan händer. 2 månader och ingen update. illa. och vad fan är det fören anskrämlig design du har på bloggen..

2011-02-22 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0